14/12/2018 02:08:21
admin: sorry razor. it looks like para is being a drunk. it will have to wait until tomorrow. i am not flooding the shoutbox.
14/12/2018 00:57:50
admin: para??? did you KO?
13/12/2018 22:37:23
Para: FFFUUU!!!
13/12/2018 22:26:15
Para: i am a noob. i was always a noob
13/12/2018 22:25:41
admin: do not use my nick dick. there is enough trolling going around
13/12/2018 22:15:55
Para: I do!
13/12/2018 22:15:40
admin: i do not see how that is funny
13/12/2018 21:58:43
Para: Hahahahahaha! That is to fucking funny, I am going to laugh at that for weeks. Razor for someone who claims to be smart you really do a lot of stupid shit. But thank you for the laughs. And I wish you good luck
13/12/2018 21:34:22
admin: abuse report
13/12/2018 21:12:06
karma: i mean just look at the posts u guys sent, clearly ppl said lets give him another chance, and he said he would behave, but obviously hes been shit since then too
13/12/2018 21:11:35
karma: not being anonymous might change his actions
13/12/2018 21:11:08
karma: he doesnt deserve any mercy but since we are not imbeciles like he is, perhaps he can get a 1000th chance to reform
13/12/2018 21:10:36
karma: this punk razor has been ruining peoples time for a decade on quake, hes been fooling girls that he will be with them and trying to ruin ppls lives
13/12/2018 21:07:56
Para: I'll come online a bit later when I'm done. About what is he complaining this time? And how did he even contact you if you don't have an account on the forum Are you playing like a noob again
13/12/2018 18:57:17
admin: Also updated the kernel, sorry for the downtime.
13/12/2018 18:56:46
admin: The complaint where he is so sad about will follow later when para throws a forum account my way.
13/12/2018 18:56:08
admin: I have received a complaint from Razor. He is clearly very very upset and sad about recent activities. I would like to ask you people to stop bullying him IF HE stops his bad behaviour too. Lets hope this isnt wishful thinking.
11/12/2018 17:05:33
L: the L is big in this Loser
10/12/2018 18:13:30
???: IOL Brazzers
10/12/2018 12:50:05
xxx: leave him alone!!! Ko ko ko
09/12/2018 12:42:59
OGStar.: true
09/12/2018 02:02:27
???: what a retard
09/12/2018 01:14:34
OGStar.: total brain damage
09/12/2018 00:14:16
???: and he cries about noghost being a cheat, comedy
09/12/2018 00:12:33
Para: Damn, that he cheated and handed out cheats to everyone like candy is a new low, even for him. I did not see that one coming. lol
08/12/2018 23:51:46
Easydora: fucking sheeps parapet sucks he wants my raz ded, fu u didnt protect him from brazers and chewbaka gerl. sorry autocorrect from phone
08/12/2018 23:50:00
Razor: leave me alone!
08/12/2018 23:43:20
Isidora: leave razor alone!!! LEAVE HIM ALONE
08/12/2018 23:41:55
Easydora: kek fake page like all u all society fuk u i will go play 132 where I am loved
08/12/2018 23:39:30
Easydora: lel stop he didnt do anything wrong he is romantic
08/12/2018 23:25:59
Razor: just like in quake 3! while i didnt do anything! you are all bad people! cry
08/12/2018 23:25:25
Razor: and banned me http://forum.tastyspleen.net/quake/index.php?topic=19488.0
08/12/2018 23:25:12
Razor: but they muted me http://forum.tastyspleen.net/quake/index.php?topic=8812.0
08/12/2018 23:24:56
Razor: but i said i was sorry http://forum.tastyspleen.net/quake/index.php?topic=9381.0
08/12/2018 23:24:29
Razor: i may have aimbotted for fun http://forum.tastyspleen.net/quake/index.php?topic=14176.msg144822#msg144822 and helped others with their aimbot http://forum.tastyspleen.net/quake/index.php?topic=15430.msg158782#msg158782
08/12/2018 23:23:53
Razor: i am nice to everybody http://forum.tastyspleen.net/quake/index.php?topic=8804.0
08/12/2018 23:23:36
Razor: quake 2 and quake 3 people and admins want me dead for no reason
08/12/2018 23:13:22
Razor: i am very handsome http://i238.photobucket.com/albums/ff10/groundmeat2/razor_kimpiscrocker.jpg
08/12/2018 22:29:22
Razor: you missed this http://q2reloaded.blogspot.com/2010/10/razor-is-not-emmo-boy-as-i-thought-hes.html
08/12/2018 21:15:10
OGStar.: what the fuck did i miss? xD
08/12/2018 19:30:34
The Drama Llama: The Drama Llama fixed everything again. You are welcome!
07/12/2018 00:10:56
Bless: Yo relax shitword spreaders: youtu.be/bvim4rsNHkQ?t=81
06/12/2018 19:45:08
winamp winamp winamp: it really whips the llama's ass
06/12/2018 19:04:35
The Drama Llama: I heard my assistance is needed. https://i.pinimg.com/originals/a0/08/4a/a0084a0320f408b78230b5d4f2ae0fda.jpg
06/12/2018 18:14:33
lol: har din address, samt din syster och familj så sluta upp med ditt jävla skit nu och bete dig som en normal människa (sry for not english dont ban me pls im gay dont oppress gay ppl)
06/12/2018 18:13:20
lol: hope u will stop trying to molest ppl now when u are not so anonymous anymore
06/12/2018 18:12:45
lol: im just gonna repost this since u bumping the shoutbox too much... andreas nyman aka razor aka fagboi, åre/duved
06/12/2018 16:20:17
Guess Who: What the F is wrong with this chat people? What a sick subhuman perverts and stupid trolls for such a legendary game like q3
06/12/2018 15:41:44
Para: Well done isidora. Thank you very much for trying to get less drama in quake 3. You did very well... lol
06/12/2018 15:00:57
Razor: They tried to cure her, but couldn't find a cure for stupidity